Canadas Wonderland

25 juni 2018

Canada’s Wonderland

Woensdag zijn Lysanne en ik samen met Mike, zijn dochter en een vriendin van haar naar Canada’s Wonderland geweest. Dat is een pretpark in Toronto. Rond 8:30 zijn we gaan rijden naar het pretpark. Rond 10.00 uur kwamen we daar ongeveer aan. In de ochtend zijn Lysanne en ik onze eigen weg gegaan en hadden met Mike afgesproken om 13.00 uur met zijn allen wat te eten. Lysanne en ik liepen gewoon ergens heen, we hadden nog niet echt een idee waar wat was. De eerste achtbaan die Lysanne zag wou ze meteen in, maar ik dacht nee ik ga er echt niet in. In de meeste achtbanen zit je gewoon, maar in deze lag je. Lysanne bleef zeggen kom je moet alles een keer proberen. Uiteindelijk zijn we er toch in gegaan. Je moest alleen maar je voeten op een trappetje zetten en je handen vasthouden. We hadden een gevoel dat we helemaal niet beschermd waren en er zo uit konden vallen. Dat maakte ons bang omdat die best nog al snel en rap door de bochten ging. Toen we eenmaal weer met beide benen op de grond stonden zijn we nog even gaan kijken naar de mensen die na ons kwamen. Gelukkig zagen we toen dat er ook nog bescherming op de rug zat alleen dat voel je niet omdat er ruimte tussen zit. We zijn verder gaan lopen en hebben veel verschillende achtbanen gedaan. Rond lunch tijd hebben we een heerlijke hotdog gegeten. Daarna zijn we ons om gaan kleden in de auto, we hadden beiden een lange broek aan gedaan omdat het weer er niet lekker uit zag, maar dat veranderde in de loop van de middag.

Nadat we dit allemaal gedaan hadden zijn we samen met Mike, zijn dochter en haar vriendin mee gelopen. We hebben samen een aantal achtbanen gedaan. Daarna wilden Lysanne en ik nog in een achtbaan waar de andere meiden niet in durfden dus toen hebben we ons weer opgesplitst. Wij wilden heel graag in de grote groene achtbaan. Toen we daar eenmaal in de rij stonden duurde het heel erg lang en er was geen beweging in te krijgen. Ik ging maar kijken hoe het kwam. De karretjes gingen steeds wel maar dan zonder mensen. We besloten uit de rij te stappen en een andere achtbaan te doen. Na deze achtbaan zijn we naar het waterpark gegaan.

Dat was namelijk ook een onderdeel van het park. Hier hadden we ook weer afgesproken met Mike en de meiden. Verschillende waterglijbanen gedaan. Daarna lekker in het golfslagbad gezwommen. Het waterpark sloot al om 18.00 uur. We hebben ons omgekleed en gingen nog een rondje door het park heen lopen. Rond een uur half 8 zijn we gaan eten. Daarna hebben we nog 3 achtbanen gedaan. Onderweg naar de uitgang hebben we nog een funnel cake gehaald. Zelf hoefde ik niet omdat ik nog vol zat van de burger en de patat. Toen de rest dat op had zijn we weer naar huis gereden.

1. Frans:
    26 juni 2018
    Hoi Marissa, weer bedankt voor 3 verslagen. Lijkt me een mooie tijd daar. Zal je niet zo snel weer doen! Zijn er geen foto's van jullie in de achtbanen? Ook niet gegild? Zal vast niet. Succes met de laatste weken, zorg dat de opdrachten af zijn en vraag ook een gesprek aan om de stage te evalueren. Wat waren de wederzijdse verwachtingen en zijn die uitgekomen. Groeten, Frans