Zesde werkweek & weekend

25 juni 2018

Werk week 6

Maandag begonnen we met het steken van de orchideeën.

Dinsdag zijn we verder gegaan met het steken. Rond de middag kwam Marcella mij ophalen om te overleggen over de marketing opdracht hoe we het precies wilden gaan aanpakken. Daarna ben ik weer aan het werk gegaan.

Woensdag ochtend ben ik nog even met Marcella gaan zitten om te kijken of we alles hadden wat we wilden voor de opdracht. We zouden namelijk morgen de winkels gaan bezoeken. En deze woensdag gingen Lysanne en ik samen met Mike, zijn dochter en een vriendin van haar naar Canada’s Wonderland. Dat is een pretpark in Toronto. Hier over heb ik geschreven in mijn volgende blog!

De donderdag ben ik samen met Marcella en Lysanne naar de 4 verschillende winkels van Terra geweest waar de planten van Cosmic verkocht worden. In deze 4 winkels ging ik kijken hoe de planten gepresenteerd worden en hoe dat beter kan.

Vrijdag op het werk hadden we nog maar 2 tafels die we moesten steken. Dat was zo gedaan. Daarna hebben we alles schoon gemaakt. En moesten we weer de zakken om de bakken heen doen voor het planten voor volgende week. Toen we al de bakken af hadden moesten we weer labels aan de stokjes maken. Het was een kort dagje 12 uur mochten we naar huis toe. We zijn samen met Maya een collega van ons naar een andere kas geweest. Het was een kas waar haar vader werkt, ze kweken daar paprika’s. het was een veel groter bedrijf dan Cosmic plant. Het was zelfs een grotere kas als de vader van Lysanne. Toen we daarna thuis kwamen vroeg Brent of we naar de Niagara Falls wilden. We zouden eigenlijk zaterdag gaan maar er werd veel regen en onweer verwacht. Dus we bedachten om deze middag te gaan. Het was zo mooi om te zien.

In het weekend hebben we lekker rustig aan gedaan en alle wassen gedraaid. Ook zijn we naar de kerk geweest, en daarna aan mijn blog gewerkt. Zondag kwam ook nog veel familie langs van Yvonne en Terry. Dat was erg gezellig. Zondag avond zijn we samen met Brent, Neil, Mery, aiden, Emma, Lysanne & ik uiteten geweest. Dat deden we omdat Brent weer terug gaat naar Nederland komende Donderdag.